Wie is de Beste Makelaar respecteert uw privacy en gebruikt daarom alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website.
Klik hier voor meer informatie.
Onze beoordeling op basis van 1 bron met 2212 beoordelingen
Heb je plannen om je huis binnenkort te verkopen? Wij staan voor je klaar. Bij ons betekent no cure no pay: niet verkocht, ook echt geen kosten. We komen gratis en vrijblijvend langs voor een waardebepaling, bel ons direct voor een afspraak.
Dit weet je na een vrijblijvend gesprek:
Bij Hendriks Makelaardij vind je alles onder een dak: verkoop, aankoop, hypotheken en verzekeringen. 286 verkopers kiezen maandelijks voor ons. Jij ook? Wij gebruiken unieke presentatiemogelijkheden en zijn ijzersterk met social media. We zijn trouwens ook elke dag bereikbaar van 8:00 tot 20:00, met vragen kun je dus altijd terecht!
Supersnel een waardebepaling?
Whatsapp foto’s en het adres van je woning naar 0644337872 en we sturen je binnen 2 dagen een indicatie van je woningwaarde.
Onze beoordeling op basis van 1 bron met 2212 beoordelingen
Wist veel te vertellen over het huis en kon onze vragen goed beantwoorden.
Prima bezichtiging.
The agents make up the information about the house. Christa Beijenn has no idea what she is saying. Apparently, she is aware of it, considering that she immediately started blaming me for misunderstanding her, while she simply didn't provide the information. During the visit, I asked questions abou Lees meer…
The agents make up the information about the house. Christa Beijenn has no idea what she is saying. Apparently, she is aware of it, considering that she immediately started blaming me for misunderstanding her, while she simply didn't provide the information. During the visit, I asked questions about the house's technical specifications. She didn't know the answers. The question was about the heating. On the phone, Christa's colleague ( If I am not wrong, Ahmed)said that the house has heated floors. When I told him that the house doesn't have heated floors, he apologized and confirmed that indeed it doesn't. He also informed me that the bids will be accepted next morning, so we should hurry up with the decision. I was totally surprised because I did ask this question during the visit and Christa told me that there is no deadline. Today on the phone, when Christa called me to inform me about the end of the bidding, I told her that she forgot to mention that the bidding was today, but that her colleague has informed me. She started blaming me immediately, saying that I didn't understand. Also, she said she was giving me hints about the overbidding. I wouldn't expect her to do it, but she also didn't do it! So why say that she did!? This person has difficulty telling the truth and apologizing for her own mistakes. So far, it's the worst experience I had.