Wie is de Beste Makelaar respecteert uw privacy en gebruikt daarom alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website.
Klik hier voor meer informatie.
Onze beoordeling op basis van 1 bron met 1 beoordeling
Onze beoordeling op basis van 1 bron met 1 beoordeling
Geen geweldige indruk, noch van deze makelaar (Dhr. Bax), noch van het kantoor (bij de verkoop van ons huis). De belangrijkste kritiekpunten zijn: - blijk van matige marktkennis en gebrek aan integriteit. De eerste verkoopprijs was veel te hoog gezet, wat de verkoop geen goed deed en ons als verk Lees meer…
Geen geweldige indruk, noch van deze makelaar (Dhr. Bax), noch van het kantoor (bij de verkoop van ons huis). De belangrijkste kritiekpunten zijn: - blijk van matige marktkennis en gebrek aan integriteit. De eerste verkoopprijs was veel te hoog gezet, wat de verkoop geen goed deed en ons als verkopende partij natuurlijk in een nadelige positie bracht toen de prijs wel op het juiste prijspunt stond. Eventueel kan dit ook geinterpreteerd worden als 'de klant naar de mond praten', omdat een andere makelaar die eerste hoge verkoopprijs had genoemd en hij die simpelweg overgenomen heeft om de opdracht binnen te slepen. Niet heel klantgericht. (m.a.w. hij heeft zich, bij het bepalen van de verkoopprijs, laten leiden door wat wij wilden horen om de opdracht te krijgen, in plaats van door wat hij dacht dat de woning daadwerkelijk waard zou zijn). - niet nakomen van afspraken (er werd beloofd dat alle bezichtigers een fysieke, geprinte brochure zouden krijgen, toevallig kwamen we erachter dat de uiteindelijke kopers van het huis die niet gekregen hebben). Met maar 1 meetpunt weten wij nu natuurlijk niet hoe veel bezichtigers de brochure wel gekregen hebben, maar het is toch bijzonder slordig. Red flag. - matige communicatie vanuit het kantoor m.b.t. het inplannen van afspraken / bezichtigingen. zo horen we van de makelaar dat er 'komende maandag om 17:00' een bezichtiging zal zijn, maar die had het kantoor nog niet aan ons doorgegeven 'omdat ze anders aan het bellen blijft, stel nou dat de afspraak nog verzet wordt'. Ook niet heel klantgericht. - matige communicatie vanuit de makelaar zelf. soms duurde het een week voordat we feedback kregen over hoe een bezichtiging was gegaan (ook al hebben we daar meerdere malen uitdrukkelijk om gevraagd). Drukte werd opgevoerd als excuus, maar dit vinden wij onzin, een telefoontje of voicemail berichtje van 30 seconden met een korte samenvatting kost geen tijd en zou meer dan voldoende zijn geweest (ook aangegeven). Hoe deze makelaar op Funda aan een hoge beoordeling komt is mij een raadsel, want het was broddelwerk.